Don’t Worry dla Renault Polska

Powrót marki – legendy, jednego z najlepszych samochodów rajdowych, wymagał wyjątkowej oprawy. Za premierę modelu dla dziennikarzy zaproszonych na pierwsze krajowe testy przez Renault Polska, odpowiadała Agencja Don’t Worry. 

 

Premiera nowej Alpine A110 zorganizowana dla dziennikarzy i blogerów motoryzacyjnych, odbyła się w hotelu Poziom 511, w malowniczej scenerii serca Jury Krakowsko-Częstochowskiej, u stóp Zamku w Ogrodzieńcu.

 

Pierwszego dnia odbyła się konferencja produktowa nowego modelu, z dokładnym omówieniem zarówno historii powstania marki, poprzez szczegółowy rys historyczny, aż po nową A110, nawiązującą stylistycznie do modelu klasycznego. Następnie uczestnicy wydarzenia mieli możliwość sesjach fotograficznych, zarówno nowego modelu, jak i zabytkowej wersji auta, produkowanego w latach 1963-1974. Wieczorem na gości czekała plenerowa kolacja, z niezwykłym widokiem na otaczającą wzgórze okolicę.

                          

Właściwa część wydarzenia nadeszła jednak drugiego dnia. Goście mieli okazję do jazd testowych nowym modelem Alpine w dwóch wersjach kolorystycznych. Dzięki przygotowanym specjalnie dla sportowego auta trasom o bardzo urozmaiconych konfiguracjach (od pól, poprzez wioski, aż po „alpejskie serpentyny”), dziennikarze mieli możliwość sprawdzenia możliwości testowanych samochodów.

Niespodzianką dla gości i atrakcją zupełnie niecodzienną – była sposobność jazdy zabytkowym modelem Alpine A110. Wydarzenie odbyło się 22-23 sierpnia br.