Effie Awards 2019 – znamy nominowanych! Wśród wybranych Agencja Allegro i Grupa Żywiec

Jury złożone z 138 osób nominowało 94 kampanie komunikacyjne i rozwiązania marketingowe zgłoszone do dwudziestej edycji konkursu Effie Awards Poland. Wśród nich Agencja Allegro za kampanię banku ING oraz Grupa Żywiec za Męskie Granie!

Effie Awards to konkurs rozwiązań, które budują biznes. Effie nagradza kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.

W kategorii branded content nominację otrzymała kampania Żywiec Męskie Granie (projekt w tym roku obchodził dziesiąty jubileusz), zrealizowana przez Grupę Żywiec oraz agencje Live, 2012, VMLY&R, Hope, Opus Film i Starcom.

Allegro Brand Experience Agency zdobyła nominację w kategorii finanse za kampanię ING Banku Śląskiego „Czy jest coś, co nas Polaków łączy?” wraz z agencjami Brain, MullenLowe Media Hub i Isobar.

Ze strony reklamodawców najwięcej nominacji otrzymali: IKEA (siedem nominacji) i Grupa Żywiec (pięć nominacji). Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Wavemaker (14), Starcom (13) oraz Havas Media (9), a wśród agencji: VMLY&R (9), DDB oraz Saatchi & Saatchi IS (po 8) i Grey Worldwide Warszawa (6).

Zwycięskie kampanie poznamy podczas 20. Gali Effie, 28 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Share