El Padre z nowym Event Managerem

Po pozytywnym przejściu okresu próbnego Justyna Walat objęła stanowisko Event Managera.

Justyna jest odpowiedzialna za realizację eventów, działań promocyjnych, ambientowych oraz kontakt z klientami i podwykonawcami agencji.

Kilkuletnie doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako Event Coordinator i Event Specjalist w Radio Park FM gdzie odpowiadała za organizację wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych (w tym gal, konferencji i koncertów), realizację akcji promocyjnych, pozyskiwanie sponsorów i partnerów biznesowych a także organizację akcji specjalnych na antenie radia i w plenerze. Pracowała również w agencji KDK Events, gdzie jako Event Manager kompleksowo realizowała projekty – tworząc koncepcje, prezentacje, kosztorysy, współpracując z podwykonawcami, koordynując produkcję oraz rozliczenia.

Współpracowała z „Mleczarnią” Muzeum PRL-u pozyskując sponsorów dla wystaw czasowych i spotkań oraz z Fundacją „Wsłuchani w Ciebie” gdzie jako konferansjer prowadziła liczne akcje charytatywne.

Studentka Warszawskiej Szkoła Reklamy – specjalizacja Strategia reklamy i PR.

Zainteresowania Justyny to literatura psychologiczna, turystyka regionalna oraz Second Hand.


 El Padre to spółka działająca w obszarze eventów, ambientu i BTL. Klientami El Padre są m.in. firmy: Affidea, Rossmann, Henkel, Somfy, GK PGE, Nationale Nederlanden, Granaria, BBC, PKM DUDA, Kino Polska, Peugeot Polska, Toyota Motor Poland (Lexus), PESA, Wydawnictwo Burda, PKO BP, GK PKN ORLEN. Spółka jest członkiem założycielem Klubu Agencji Eventowych przy SAR, członkiem stowarzyszenia Event Marketing Institute i jedną z najbardziej cenionych agencji eventowych w Polsce.

Agencja El Padre ma na swoim koncie wiele prestiżowych nagród, m.in.: MP Power 2016 w kategorii CSR w branży eventowej, dwie nagrody Organizator w konkursie Osobowość Roku MICE Poland 2015 i 2012, Złote Spinacze 2016 Brąz w kategorii Event społeczny, dwie nagrody w konkursie MP Power Awards 2014 w kategoriach Kampania Zintegrowana oraz Aktywny Outdoor. Firma wybrana została „Faworytem Klientów” w badaniu „Media i Marketing Polska” i Millward Brown 2016 i dwukrotnie – Eventową Firmą Miesiąca.

Share