Lay’s Summer Studio – agencja BRAVE dla Pepsico

16 popularnych wakacyjnych miejscowości, 43 dni eventu i ponad 240 tysięcy paczek Lay’s. Agencja Brave zrealizowała dla PepsiCo największą tegoroczną akcję samplingową Lay’s Summer Studio. W ramach kampanii „Lato smakuje lepiej z Lay’s” agencja Brave zorganizowała road show „Lay’s Summer Studio”.

W trakcie aż 43 wakacyjnych dni (lipiec i sierpień br.) mobilna strefa pojawiła się w 16 miastach w całej Polsce –  tam, gdzie trwała najgorętsza letnia zabawa. Lay’s Summer Studio odwiedziło m.in.: plażowiczów w Gdańsku, Władysławowie, Kołobrzegu i Jastarni. Dodatkowo powitało też żeglarzy w Giżycku i Mikołajkach, imprezowiczów w Płocku, Warszawie i Krakowie oraz turystów w Zakopanem. W czasie akcji w ręce konsumentów trafiło ponad 240 tysięcy paczek Lay’s.

 

Głównym elementem strefy był kultowy żółty Volkswagen „Ogórek”. W samochodzie każdy odwiedzający mógł spróbować swoich sił jako DJ i nagrać własny sampel muzyczny. Debiutantom pomagał profesjonalny DJ. W Giżycku i Warszawie strefę odwiedził gość specjalny – DJ i beatboxer Dharni. Popularność w Polsce zyskał dzięki udziałowi w siódmej edycji programu „Must Be The Music”.

Dzięki bezpośredniemu dotarciu i interakcji z konsumentem akcje samplingowe, nie tylko cieszą uczestników, ale przede wszystkim są skuteczną formą wsparcia sprzedaży. Możliwość wypróbowania produktu wpływa na decyzje podejmowane przy kolejnych zakupach. Dla konsumenta ważny jest również element zaskoczenia i  pozytywne emocje, jakie wynosi z interakcji z naszym teamem.

– mówi Tomasz Dworak, dyrektor zarządzający w agencji Brave.

 

„Lay’s Summer Studio” była pierwszą akcją zorganizowaną przez Brave dla Pepsico. Agencja zdobyła zlecenie dzięki wygranemu konkursowi ofert.

Share