Premiera nowej oferty Orange Flex #chcesztomasz z agencją BRAVE

Z okazji premiery nowej oferty Orange Flex agencja BRAVE przygotowała konferencję prasową oraz ekskluzywny event dla konsumentów. Imprezy odbyły się w dniach 9 i 10 maja br. w industrialnych wnętrzach hali MZA na warszawskim Marymoncie. BRAVE była autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem obydwu wydarzeń.

Kodem wizualnym nowej oferty Orange jest stylizowana na „maźnięcie pędzlem” fala. Oprawa wizualna obydwu wydarzeń została oparta o ten motyw – wykorzystany od prostych elementów scenografii poprzez zaawansowane rozwiązania techniczne ­– pofalowany diodowy ekran oraz boczny ekran projekcyjny i oprawę multimedialną.

Główne hasło oferty #chceszmasz oraz funkcjonalności Orange Flex przedstawione zostały poprzez specjalnie przygotowane rozwiązania technologiczne: sound machine – ogromny smartfon, na którym można było się zapoznać z ofertą Orange Flex i jednocześnie stworzyć swój unikalny mix muzyczny, #flexthelight, gdzie możliwe było tworzenie gif-ów z wykorzystaniem efektu malowania światłem (charakterystyczny kształt pomarańczowej fali zmieniającej kształt).

Nawiązując do #chceszmasz przygotowaliśmy dla Orange nowoczesny User Experience Event, gdzie każdy element od cateringu po technikę i technologię był idealnie przemyślany i dopasowany do założeń nowej oferty – mówi Tomasz Dworak, Dyrektor Zarządzający w agencji BRAVE.

Oferta Orange Flex przestawiona została zebranym na imprezie gościom podczas interaktywnego show teatru improwizacji Klancyk. Imprezę zakończył, ekskluzywnym koncertem, jeden z najpopularniejszych obecnie raperów Quebonafide, a do rana uczestników imprezy do zabawy zagrzewał duet didżejski Flirtini.

Agencja BRAVE odpowiadała w całości za kreację i produkcję obydwu wydarzeń, zlecenie zdobyła dzięki wygranemu konkursowi ofert.