Przemysław Kurdziel New Business Directorem w Focus Media Group  

Do zespołu Focus Media Group dołączył Przemysław Kurdziel, obejmując stanowisko New Business Director, na którym jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii biznesowej Focus Media Group oraz Imagine Nation. Wcześniej przez blisko 4 lata pracował jako Business Development Manager w Walk Events.

Przemysław Kurdziel posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży marketingowej, które zdobył realizując działania zarówno po stronie agencji, jak i międzynarodowej korporacji.

W Focus Media Group jako New Business Director jest odpowiedzialny za określanie priorytetów biznesowych i kierunków rozwoju agencji oraz ich wdrażanie. Zajmuje się równieżprowadzeniem działań przetargowych, pozyskiwaniem nowych klientów oraz rozwijaniem współpracy z obecnymi kontrahentami agencji.

Wcześniej przez niemal 4 lata był związany z Walk, gdzie jako Business Development Manager w Walk Events odpowiadał za działania z obszaru new business, budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Koordynował również kwestie dotyczące partnerstw i sponsoringów w ramach projektów, takich jak VERVA Street Racing 2016 czy ORLEN Warsaw Marathon 2017. Swoje kompetencje rozwijał także w Perfectto, w której na stanowisku New Business Director prowadził business development, wdrażał strategię marketingową agencji oraz realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Wcześniej pracował jako Specjalista ds. Marketingu w firmie doradczej EY (dawniej: Ernst & Young), prowadząc m.in. największy projekt marketingowy firmy – konkurs EY Przedsiębiorca Roku.

Kurdziel jest również zaangażowany w działalność dydaktyczną. Prowadzi zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim, przybliżając studentom zagadnienia z zakresu zarządzania marką oraz event marketingu. Jako trener współpracuje też z platformą edukacji eventowej – Świat Eventów.

***

Focus Media Group – niezależna polska agencja marketingu zintegrowanego założona w 2003 roku. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne w obszarach: ATL, BTL i digital. W jej strukturach funkcjonuje również agencja event marketingowa Imagine Nation, realizująca działania z zakresu experiential, event i field marketingu.W agencji pracuje ponad 100 specjalistów, kładących szczególny nacisk na innowacyjność i wysoką jakość świadczonych usług. W 2012 roku magazyn Media i Marketing Polska przyznał jej tytuł „Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku”, a w 2015 – wyróżnienie specjalne w tej kategorii. W swoim portfolio posiada projekty o zasięgu lokalnym i międzynarodowym, zrealizowane m.in. dla takich Klientów jak: Bouygues Immobilier Polska, Brown-Forman, Dell EMC, L’Oréal Professionnel, Mercedes-Benz Polska, Nationale-Nederlanden, Philip Morris Polska Distribution, PKN ORLEN, Polsat, PZU, Velux.

Share