Rusza wystawa MUST SEE – skarbnica talentów

MUST SEE to nie jest zwykła wystawa. To wydarzenie, które do swojego kalendarza powinni wpisać wszyscy, którzy poszukują pracowników w przemyśle kreatywnym i nie tylko. Już 10 lutego przyjdź na wernisaż do Centrum Kreatywności Targowa i zobacz prace najlepszych w swojej dziedzinie.

Projekty prezentowane na wystawie MUST SEE zostały wyselekcjonowane podczas Przeglądu See&Say, spośród 600 zgłoszeń z całej Polski.  Kategorie swoim zasięgiem obejmują wszystkie obszary przemysłu kreatywnego, takie jak reklama, graphic design, product design, ilustracja, film, animacja, audio czy technologia. Kuratorami wystawy jest 60 najbardziej doświadczonych i cenionych ekspertów branży, którzy swoimi nazwiskami firmują jakość prezentowanych pracy. Dzięki temu mamy pewność, że oglądamy wybitnych twórców.

Kim są zgłaszający do przeglądu See&Say?

O tym najlepiej wiedzą oceniający ich prace. Za każdym projektem stoi ktoś, kto wierzy w siebie na tyle, by wyjść poza anonimowość portfolio zamieszczonego gdzieś w internecie i poddać się ocenie ludzi ze sporym doświadczeniem w branży. Jeśli więc szukasz kogoś nietuzinkowego, z potencjałem, warto rozejrzeć się za pracownikiem wśród uczestników wystawy – powiedział jeden z kuratorów Kamil Majewski z Saatchi&Saatchi IS.

W tegorocznym przeglądzie pierwsze skrzypce zagrał przede wszystkim talent w różnych odsłonach. Zanim Twórcze Głowy nabiorą przekonania, że są twórcze, ukrywają się przed światem. Spotkania z cyklu See&Say odbywają się w atmosferze, która dodaje śmiałości i zachęca do tego, żeby zapukać do branżowych drzwi. Dzięki temu stają przed nami ludzie utalentowani i pełni pasji, których bez See&Say być może nigdy byśmy nie poznali – komentuje ekspert przeglądu Piotr Długołęcki, LiquidThread. Uczestnicy See&Say mają nie tylko twórczą pasję, ale i zdolności by wykorzystać ją w praktyce. Ich kompetencje, są pożądane na rynku pracy, bo cechują się elastycznością i umiejętnością łączenia wiedzy z różnych dziedzin.

Do VI edycji Przeglądu See&Say, który odbył się 23 listopada 2018, zgłosiło się prawie 600 młodych twórców, a na konsultacje zostało zakwalifikowanych ponad 190 młodych talentów.

Eksperci wybrali 111 osób, którym przyznali wyróżnienia w 18 kategoriach takich jak ilustracja, fotografia, product design, creative technology, gra, audio, video czy moda. Pełna lista kategorii znajduje się pod adresem https://seesay.pl/kategorie/

Oceniający prace Rafał Nagiecki z CD Projekt podsumowuje – See&Say to jedna z najbardziej rzetelnych inicjatyw kreatywnych. Jej formuła opiera się w pełni na umiejętnościach oraz pasji uczestników co powoduje, że spotykani młodzi ludzie zawsze prezentują prace ciekawe, przemyślane a często również zaskakujące. To daje ekspertom szanse na spojrzenie na cały przekrój młodych talentów, które w branży kreatywnej są niezbędne. Nie wyobrażam sobie lepszej metody na poszukiwanie nowych pracowników.

Wernisaż Wystawy MUST SEE odbędzie się 10 lutego o godz. 19:00 w Centrum kreatywności Targowa, ul. Targowa 56, prace będzie można oglądać do 24 lutego w godzinach 7:00 – 21:00.

 

Organizatorem wystawy MUST SEE jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.

Partnerzy: Miasto Stołeczne Warszawa, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, Drukomat.pl, Wacom Saatchi&Saatchi IS, Upright Music, Rent Design, LiquidThread, Dcode Media powered by Shutterstock, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Klub Agencji Eventowych, Świat Eventów, Somersby, CD Projekt RED, Arcus, Kyocera, LG.

Projekt Wystawy: 2HB studio, UVMW

Patroni Medialni: Label, K Mag, Nowy Marketing, AMS, Chilli Zet, Art.info

Patronaty Uczelni: ASP Gdańsk, ASP Kraków, ASP Katowice, Akademia Sztuki w Szczecinie, ASP Wrocław,  ASP Łódź, Szkoła Mistrzów Reklamy, School of Form Uniwersytet Humanistyczny SWPS, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, ASP Warszawa – Wydział Sztuki Nowych Mediów.