Sześć eventów nagrodzonych Złotymi Spinaczami 2018

Kolejne eventy zostały nagrodzone w konkursie Złote Spinacze! W 2018 roku  te prestiżowe nagrody otrzymały następujące eventy: Niezniszczalna Tęcza, Bielsko-Biała dla Tomasza Hanksa, Finał WOŚP, Wedel Up – Zagrajmy inaczej, Wirtuozi od kuchni – Targi w Krakowie, Bjork Digital w Starym Browarze.

W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy. Ogłoszenie wyników odbyło się 7 grudnia 2018 podczas uroczystej gali wręczenia nagród. W obecnej edycji w jury przewodniczył Dyrektor Komunikacji i Rzecznik Prasowy Samsung Polska – Olaf Krynicki.

Już po raz drugi w ramach konkursu Złote Spinacze przyznana została Nagroda Publiczności, którą otrzymała Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, BOSCATA Jacek Stachera za projekt 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Przyznany został również Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, który ponownie zdobyła agencja Big Picture. Ponadto, w tym roku wyróżnienie dla GWIAZDY PR, czyli osoby szczególnie zasłużonej dla branży, przyznano Jerzemu Owsiakowi.

Po raz pierwszy w historii konkursu Złote Spinacze, przyznana została nagroda redakcji rp.pl, którą otrzymała agencja Lighthouse oraz Nissan Sales Central & Eastern Europe za projekt Electric Explorer African Challenge 2018.

Złote Spinacze to prestiżowy konkurs, który wyłania najbardziej kreatywne, wyjątkowe eventy, które zdecydowanie różnią się od pozostałych.

Partner merytoryczny konkursu: KPMG.

Partnerzy i patroni medialni: Hill and Knowlton Strategies Poland, Instytut Monitorowania Mediów, Klub Twórców Reklamy, rp.pl, PRoto, Newseria, Wirtualnemedia, Marketing przy kawie, Puls Medycyny, Świat Hoteli, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu, Michał Gmitruk Production, Innovation.

Partnerzy technologiczni: Hopa studio, Conrego, Pro4media, VIDEOactions – agencja filmowa, Transmisje Online, Sotrender.