Zlot Mitsubishi z agencją New Event Story najlepszym wydarzeniem motoryzacyjnym w plebiscycie Interii MotoAs

Marka Mitsubishi otrzymała nagrodę specjalną w plebiscycie MotoAs organizowanym przez portal Interia. Zlot Mitsubishi został wyróżniony jako najlepsze wydarzenie motoryzacyjne! Za kompleksową realizację wydarzenia odpowiada agencja New Event Story.

W plebiscycie po raz kolejny rywalizowały wiodące na polskim rynku marki samochodowe. Wszystkie zgłoszenia zawarto w 10 kategoriach, a ostateczne ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbyło się 12 czerwca w Warszawie.

„Zlot Mitsubishi to wyjątkowe wydarzenie, które skupia fanów wokół marki i integruje uczestników. W tym roku odbyła się już IV edycja Zlotu, która tym razem przeniosła Zlotowiczów w malownicze rejony Mazur. Co roku uczestnicy testują swoje umiejętności i możliwości swoich samochodów mając do wyboru jedną z trzech tras – turystyczną, terenową oraz turystyczno-terenową. Każda z nich oferuje zupełnie inne atrakcje i dostosowana jest do konkretnych modeli aut Mitsubishi. Wyboru rejonu Polski dokonujemy głównie na podstawie uwarunkowań terenu do stworzenia danych tras. Przykładamy dużą uwagę do wyszukania nietypowych i unikalnych lokalnych zakamarków, zamiast koncentrować się na typowych komercyjnych atrakcjach danego obszaru.” – mówi Paulina Machaj, lider projektu.

Wydarzenie ma przede wszystkim na celu formę podziękowania klientom i fanom marki za ich wieloletnie wsparcie i to właśnie z myślą o nich jest tworzony cały projekt. Nie jest to typowe wydarzenie komercyjne. Zlot Mitsubishi łączy pokolenia i stworzony został z myślą o ludziach w każdym wieku. W wydarzeniu biorą udział najmłodsi ze swoimi rodzicami, pary, a także seniorzy – liczy się jakościowe spędzanie czasu z najbliższymi.

Event sprzyja rodzinnym relacjom, także pod względem harmonogramu. Wydarzenie jest projektem wielowątkowym – składają się na nie 3 obszerne trasy z atrakcjami i zadaniami, piknik oraz część wieczorna, podczas której wszystkie trzy pierwsze miejsca na każdej z tras zostają nagrodzone.

Ambasadorami marki są Anna Cieślak i Bartłomiej Topa, którzy wraz z innymi Zlotowiczami brali udział w trasach. Gościem specjalnym wydarzenia był również Hiroshi Masuoka, dwukrotny zwycięzca rajdu Dakar, z którym osoby wygrane w dodatkowym konkursie mogły przejechać odcinek specjalny.

Tegorocznymi Partnerami Zlotu Mitsubishi byli Santander, Toyo Tires oraz Steeler.

Nagroda motoryzacyjne wydarzenie roku powędrowała ex aequo do marki Toyota.

fot. Michał Zaranek